آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان
سرخط خبرها

کلاهبرداری با ترفند ارسال چمدان یک‌میلیون‌دلاری!

  • کد خبر: ۲۳۰۶۰۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
کلاهبرداری با ترفند ارسال چمدان یک‌میلیون‌دلاری!
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند ارسال ارثیه یک‌میلیون‌دلاری، ۹۲۰ میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود.

سردار  احمد نگهبان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درخصوص دستگیری متهمان اظهار کرد: در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مال‌باخته که خانمی ۲۷ساله است، مشخص شد فردی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی، پیامی با این مضمون که "فردی ایرانی در انگلیس فوت شده و این فرد فرزندی ندارد و وصیت کرده ارثیه یک‌میلیون‌دلاری وی به مردم مستضعف سرزمینش برسد" به مال‌باخته ارسال کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: متهم به کلاهبرداری با ارسال تصاویری از چمدان حاوی یک میلیون دلار و ارسال تعدادی عکس از کیف و کفش‌های برند به عنوان هدیه، اعتماد مال‌باخته را جلب کرده و بابت هزینه‌های ارسال چمدان دلار از دبی به ایران و هزینه‌های ترخیص مرسوله، طی سه مرحله مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال درخواست می‌کند که به شماره‌حساب اعلامی فرد کلاهبردار منتقل می‌شود؛ ولی پس از آن، خبری از چمدان یک‌میلیون‌دلاری نمی‌شود و فرد کلاهبردار تماسش را پاسخگو نیست.



نگهبان بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده، حساب مقصد را بلافاصله شناسایی و مسدود کرده و متهم را با نیابت قضایی در یکی از استان‌های غربی کشور ردزنی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به عودت تمامی وجوه کلاهبرداری‌شده به حساب مال‌باخته، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->